Warning: Attempt to read property "effect" on null in /home4/cevm/public_html/wp-content/plugins/real-accessability/real-accessability.php on line 40

Warning: Attempt to read property "linkHighlight" on null in /home4/cevm/public_html/wp-content/plugins/real-accessability/real-accessability.php on line 44

Warning: Attempt to read property "regularFont" on null in /home4/cevm/public_html/wp-content/plugins/real-accessability/real-accessability.php on line 49
class="wp-singular post-template-default single single-post postid-3189 single-format-standard wp-embed-responsive wp-theme-edublock real-accessability-body real-accessability-linkHighlight real-accessability-regularFont">

Erasmus+ – Use of ICT with creative activities


Proiect de parteneriat pentru cooperare cu beneficiari
multipli în cadrul Programului ERASMUS+1
CONTRACT NUMĂRUL – 2022-2-RO01-KA210-SCH-
000095785

In perioada 01.08.2023 – 31.10.2024 s-a desfasurat proiectul Erasmus+ „USE OF ICT WITH CREATIVE ACTIVITIES” in urmatoarea componenta:

  1. Colegiul Economic „VIRGIL MADGEARU” Tg-Jiu – Romania – scoala coordonatoare.
  2. Agrupamento de escolas Terras de Larus – Portugalia – scoala partenera.
  3. HumaCapiAct – Italia – institutie partenera.
  4. Anamur Bilim ve Sanat Merkezi – Turcia – Scoala partenera.

OBIECTIVE

Proiectul nostru urmărește creșterea competențelor digitale prin utilizarea instrumentelor TIC. Deși profesorii noștri vor sa implementeze metode inovatoare care vor crește succesul școlar și vor creste propria productivitate, nu au cunoștințe și echipamente suficiente și motivația necesară pentru aceasta.

Conform rezultatelor sondajului pe care l-am efectuat, 65% din elevii școlii noastre și profesorii nu se consideră pregatiti în utilizarea instrumentelor digitale. În plus, elevii nostri nu știu că pot face învățarea mai ușoară și mai de succes prin utilizarea instrumentului TIC în orice domeniu, deși au o bună stăpânire a mediilor digitale.

Pe de altă parte, 40% dintre elevii noștri sunt insuficient pregatiti in domeniul  digital deoarece nu dispun de instrumentele necesare din cauza dificultăților financiare.  În lumina acestor date, scopul nostru principal este de a promova utilizarea instrumentelor TIC în școala noastră; cu toate acestea, intenționăm să integrăm TIC cu instrumente si metode inovatoare de învățare pentru a oferi profesorilor și elevilor noștri motivația pe care nu o au. In timp ce facem acest lucru, vom folosi o tehnică de predare speciala numită „Satul Curcubeului”.

Conform acestei tehnici avem următorul scenariu: totul în lume este distrus și toți cei care supraviețuiesc au o sarcină: să creeze un spatiu imaginar prietenos cu natura, în care își vor reflecta identitatea culturală prin legi comune, steag, imn național și alegerea primarului. Prin această simulare globală, elevii interacționează pentru a se prezenta, pentru a descrie împrejurimile, își organizează satul și pregătesc o mare petrecere centrată pe sarcini.

În timp ce facem toate acestea, vom atinge următoarele subobiective și vom realiza utilizarea corectă și pe scară largă a instrumentelor TIC prin diverse activități.

Elevii și profesorii noștri:

– Vor dezvolta abilități lingvistice și TIC;

– Vor avea șansa de a se exprima creativ în afara mediului clasic din clasă;

– Vor intelege necesitatea democrației pentru un nivel de viață ridicat într-un mediu în care participarea democratică va fi experimentat unu-la-unu;

– În timp ce își creează noua identitate, ei vor învăța despre diferite culturi și vor învăța să respecte aceste diferențe;

– În noua ordine care urmează să fie creată, toate activitățile vor fi organizate cu o abordare ecologică și conștientizarea va fi dezvoltată;

– Se va planifica lucrul la clasă in mod interdisciplinar pe proiecte în echipă și se va experimenta abordarea colaborativă;

– Rata abandonului școlar va fi redusă de la 35% la 25% într-o atmosferă școlară motivată.

Datorită diferitelor activități care vor fi implementate, vom crește atât utilizarea instrumentelor TIC de către participanți într-un mediu distractiv și interactiv. Comunicarea noastră cu partenerii pe tot parcursul proiectului se va face prin e-twinning, ZOOM, platforme de social media. Vom maximiza numărului de părți interesate care beneficiază de tehnica creativă pe care o vom folosi prin împărtășirea rezultatelor predării pe site-uri web ale școlilor, e-twinning și platforme de social media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Other news

  • REZULTATE Concurs proiect SPACE – Sisteme de practica avansate centrate pe elev

    Astăzi 09.07.2025, la Concursul cu premii organizat în cadrul proiectului „SPACE-Sisteme de Practică Avansate Centrate pe Elev ” Cod SMIS 317756 – Subactivitatea 4.4 Derularea sesiunii nr. 1 de stagii de pregăti practică, invlusiv activități de explorare practică a dezvoltării durabile si a economiei verzi, a avut loc interviul organizat în vederea departajării și acordării…

  • Concurs proiect SPACE – Sisteme de practica avansate centrate pe elev

    ANUNT – 25.06.2025 In perioada 27.06.2025 – 02-07-2025 se fac inscrieri ale elevilor praticipanti la stagiile de practica in cadrul proiectului „SPACE – SISTEME DE PRACTICA AVANSATE CENTRATE PE ELEV” – COD SMISS: 317756. Inscrierile se fac de catre tutorii de practica. CALENDAR CONCURS CU PREMII – 2025 – 26-06-2025 IN CADRUL PROIECTULUI “SPACE – Sisteme…

  • Program înscrieri examenul de Bacalaureat iunie 2025

    PROGRAM ÎNSCRIERE EXAMEN NAȚIONAL DE BACALAUREAT, SESIUNEA IUNIE 2025              Perioada de înscriere pentru susținerea examenului de bacalaureat, sesiunea iunie 2025, conform Calendarului național de bacalaureat – 2025, este următoarea: 2 iunie 2025 – 9.00 – 16.00 3 iunie 2025 – 9.00 – 16.00 4 iunie 2025 – 9.00 – 16.00 5 iunie 2025…

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support